Esteu aquí: Inici Comerç Notícies Notícies 2014 El Patronat Municipal de Turisme i Natalie Tours Incoming, units per donar a conèixer la ciutat

El Patronat Municipal de Turisme i Natalie Tours Incoming, units per donar a conèixer la ciutat

El Patronat Municipal de Turisme i Natalie Tours Incoming, units per donar a conèixer la ciutat

Tarragona es vol promocionar de manera específica en el mercat rus
El Patronat Municipal de Turisme i Natalie Tours Incoming, units per donar a conèixer la ciutat Imatge de la visita d'avui
14/04/2014

El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona ha pactat amb la reconeguda agència de viatges majorista Natalie Tours Incoming un acord per a promocionar les visites a la ciutat.

Per tal de poder oferir una visió més enriquidora de Tarragona, el Patronat lliurarà a l'agència majorista material turístic amb informació completa de la ciutat i de la campanya comercial Enjoy Tarragona, adreçada especialment al turista rus. Avui dilluns ja s’ha fet el primer pas de col·laboració amb una presentació sobre la destinació de Tarragona que s’està impartint a més de 40 guies.

Segons les dades amb les quals treballa Natalie Tours Incoming, l'empresa estima que portarà a la ciutat entre 5.000 i 6.000 visitants russos aquesta temporada estiuenca.

El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona està treballant de manera específica en el mercat rus, un mercat a l’alça durant aquests anys i amb un gran poder adquisitiu, i que s'ha posicionat en el segon lloc en el rànquing de mercats estrangers que visiten la ciutat.

Segells de reconeixement d'administració oberta