• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Comunicació i participació e-Butlletins

Presentació e-Butlletins

L'Ajuntament de Tarragona edita butlletins electrònics als quals us podeu subscriure. Si esteu interessats en l'actualitat de la ciutat, podeu rebre gratuïtament informació sobre diferents àrees al vostre correu electrònic. Quina àrea us interessa?

@e-Educació

El butlletí e-Educació és un recurs per a que tots els centres educatius de la ciutat, i els ciutadans/es que ho desitgin, puguin rebre periòdicament una selecció de notícies que s'han produït o esdevindran a Tarragona en matèria educativa.

@TarragonaImpulsa

El butlletí Tarragona Impulsa Informa us apropa notícies d’actualitat de l’àmbit econòmic, informació sobre ajuts, subvencions, estudis socioeconòmics, formació i activitats organitzades per l’Ajuntament i per les entitats del territori.

@TarragonaSaludable

Basat en el model d'actius en salut en l'àmbit local, el butlletí Tarragona Saludable recull totes les activitats saludables que es fan a Tarragona, a més de donar a conèixer els recursos saludables de la ciutat.

@ObservatoriSocial

El butlletí de l'Observatori Social de Tarragona informa setmanalment de les novetats relacionades amb la inclusió i la cohesió social a la nostra ciutat.

@Infojove

El butlletí Infojove permet estar al dia de totes les novetats adreçades a aquest col·lectiu i les activitats que es desenvolupen a l'Espai Jove Kesse, l’Oficina Jove del Tarragonès i l’Espai Jove La Palmera.

@Tarraconins

Si sou socis del Club dels Tarraconins no podeu deixar de rebre el seu butlletí, que us mantindrà informats en tot moment de les novetats del club.

@CooperacióTarragona

El butlletí Cooperació Tarragona us apropa a l'actualitat de l’àmbit de la cooperació, la solidaritat, la pau i els moviments socials. Rebreu informació sobre activitats, formació, subvencions i altres notícies d’interès.

@Casa de les Lletres

El butlletí de la Casa de les Lletres és el lloc on trobar tota l'actualitat informativa sobre el món de la literatura a Tarragona, ja siguin persones lectores o escriptores.

@Mobilitat

El butlletí de Mobilitat us mantindrà informats de totes les novetats sobre aparcaments, autobusos, afectacions de trànsit, etc.

Segell Infoparticipa 2014 Tarragona 2018 Tarragona Patrimoni Mundial