• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
  • Pinterest de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Comunicació i participació Queixes i suggeriments

Queixes i suggeriments

Aquests són els canals que la ciutadania té a la seva disposició per fer arribar a l'Ajuntament queixes i suggeriments sobre la ciutat:

1. Per tota mena de queixes i suggeriments: OMAC

L'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana, que va ser creada amb l'objectiu d'informar i donar tràmit a una part molt important dels processos d'aquest Ajuntament, gestiona la bústia de suggeriments, informacions o queixes de l'Ajuntament de Tarragona. Podeu adreçar-vos-hi presencialment a qualsevol de les tres oficines d'atenció ciutadana, o telemàticament. Consulteu com en aquest enllaç.

2. Per qüestions de neteja viària, residus, reciclatge i desperfectes a l'espai públic podeu fer servir el Telèfon Verd o l'aplicació Epp!

Podeu adreçar al Telèfon Verd 977 296 222 les vostres queixes, suggeriments o consultes relacionades amb la neteja viària, la recollida selectiva, la neteja de platges, de terrenys bruts de titularitat municipal, les plagues (mosquits i d'altres insectes), i la neteja de parcs i jardins, durant les 24 h del dia, tots els dies de l’any. El telèfon verd també gestiona el servei gratuït i personalitzat de recollida de residus voluminosos i andròmines.

Per notificar avisos d’incidències a la via pública l'ajuntament posa a la disposició de la ciutadania l'aplicació web i mòbil Epp! Amb aquesta aplicació la persona que trobi una incidència a la via pública podrà fer una fotografia de la incidència, geolocalitzar-la, enviar-la a l’ajuntament i fer-ne un seguiment. Quan el problema s’hagi resolt, l'usuari rebrà una notificació. Si no es pot resoldre, també rebrà una notificació que li n’explicarà els motius.

3. Per desperfectes a la via pública (asfalt, voreres...): Brigada d'Intervenció Ràpida

Per casos de manteniment de ferms, paviments, pilones i tot tipus d’obra civil de caràcter públic, els ciutadans també poden posar-se en contacte amb la Brigada d'Intervenció Ràpida mitjançant el telèfon gratuït d’atenció al ciutadà 900 200 274, disponible les 24 hores del dia i els 365 dies de l’anyNo es tracta de fer grans obres ni projectes urbanístics, sinó de mantenir en unes condicions òptimes aquells elements urbans que ja existeixen.

Segell Infoparticipa 2014 Tarragona 2018 Tarragona Patrimoni Mundial