• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Comunicació i participació Punts wi-fi

Tarragona_et_connecta

Cartell indicatiu zona Wi-FiL'objectiu de la xarxa Wi-Fi municipal TGN_et_connecta és donar accés a Internet a tothom i que qualsevol ciutadà, des del seu ordinador portàtil, pugui connectar-se dins de les seus municipals especificades i a les places de la Part Alta amb servei Wi-Fi de velocitat limitada a 256 kbps.

Aquest servei, que no pretén suplantar els que ofereixen les diferents operadores privades, vetarà l'accés a eines i programes per a la descàrrega d'arxius, xats, transmissió de fitxers, etc. A més, s’impedirà l'accés a pàgines de continguts no apropiats com pàgines d’adults, violència, apostes i trucades IP.

Llocs d’accés

Disposeu de dependències municipals on s'ofereix cobertura Wi-Fi de connexió a Internet a les zones especificades. Podeu veure'n la ubicació en el mapa de punts Wi-Fi municipals o bé mitjançant el llistat següent:

Biblioteca Hemeroteca Municipal Centre Cívic Municipal de Torreforta
Centre Cívic Municipal de Bonavista Centre Cívic Municipal de Sant Salvador
Centre Cívic Municipal de Sant Pere i Sant Pau Centre Sociocultural de la Part Alta
Sala de formació de l'Institut Municipal d'Educació de Tarragona (IMET) Sala de formació del Servei Municipal d'Ocupació (SMO)
Rebedor i espai La Palmera de l’edifici multiserveis de la plaça Imperial Tàrraco Rebedor i escenari de l’Antiga Audiència
Edifici de serveis de la Rambla Nova, 59 Rebedor del Patronat municipal de Turisme
Casa Sefus Sala d’actes, sala de plens, pati de Jaume I, rebedor de l'alcaldia i sala de consulta de l'Arxiu del Palau Municipal de la plaça de la Font
Rebedor del Teatre Metropol Despatx i rebedor de la Conselleria a Casa Castellarnau
Rebedor del Pretori i Circ Romà Rebedor de Casa Canals
Servei Municipal de l'Habitatge L'Arxiu. M2 Espai Tabacalera
Espai Jove Kesse Tarragona Impulsa. M2 Espai Tabacalera

A més, teniu accés des de diferents places de la Part Alta de Tarragona, que podeu consultar en el seu apartat.

Requisits per poder accedir-hi

Pantalla d’inici connexió Wi-FiL’Ajuntament de Tarragona no proporcionarà cap tipus de maquinari al ciutadà. Per tant, el maquinari ha de ser propietat de l’usuari. Pot fer servir un ordinador portàtil, una PDA, un telèfon mòbil, etc... sempre que incorpori tecnologia Wi-Fi.

Els passos a seguir serien:

• Activar el receptor Wi-Fi.
  • Buscar i seleccionar la xarxa TGN_et_connecta en el llistat de connexions sense fil i fer clic al botó acceptar.
  • Un cop connectats, obrir el navegador. Apareix la pantalla de benvinguda a la Xarxa sense fils.
  • El navegador demanarà acceptar el certificat de seguretat.
  • Cal acceptar l’excepció de seguretat encara que ens indiqui que no és segur o no està validat.
  • Un cop establerta la connexió, us donarà la benvinguda la pàgina web de l’Ajuntament de Tarragona www.tarragona.cat i podreu iniciar la navegació.

Per a més informació:

Segell Infoparticipa 2014 Tarragona 2018 Tarragona Patrimoni Mundial