• Apps de l'Ajuntament de Tarragona
  • Instagram de Tarragona Cultura
  • Google Plus de Tarragona Cultura
  • Flickr de Tarragona Cultura
Esteu aquí: Inici Cultura Notícies Dilluns 13 de febrer es posen a la venda les entrades pel concert de Serrat i Sabina

Dilluns 13 de febrer es posen a la venda les entrades pel concert de Serrat i Sabina imatge promocional de Dos Pájaros Contraatacan
El concert serà el 14 d’agost a la Tarraco Arena Plaça
10/02/2012

Aquest proper dilluns dia 13 de febrer, es posen a la venda les entrades pel concert Serrat&Sabina que tindrà lloc del 14 d’agost a la Tàrraco Arena de Tarragona, en el marc de les Festes de Sant Magí 2012. Joan Manuel Serrat i Joaquín Sabina seran a Tarragona durant la seva gira Dos Pájaros Contraatacan on presenten el seu nou treball La orquesta del Titanic.

Les entrades es poden adquirir mitjançant els sistemes de venda Servicaixa i Telentrada.

© Conselleria de Cultura, Patrimoni i Festes - Antiga Audiència, Plaça del Pallol, 3 - 43003 Tarragona
Tel. 977 296 100 - cultura@tarragona.cat
Inici - Telèfons i adreces d'interès - Contactar amb l'Ajuntament - Avís legal