• Apps de l'Ajuntament de Tarragona
  • Instagram de Tarragona Cultura
  • Google Plus de Tarragona Cultura
  • Flickr de Tarragona Cultura
Esteu aquí: Inici Cultura Notícies La Sala de Lectura de Sant Pere i Sant Pau organitza el 1r Concurs de lectura de contes

Tindrà lloc del 10 al 13 d’abril i està obert a la participació de tothom
21/03/2012

Durant quatre dies, entre el 10 i el 13 d’abril, tothom qui vulgui tindrà l’oportunitat de participar al 1r Concurs de lectura de contes de la Sala de Lectura de Sant Pere i Sant Pau. Per prendre-hi part, només caldrà llegir un conte, una narració o un poema al públic de la Sala de Lectura.

El guanyador o guanyadora de cada categoria serà escollit per votació popular, ja que cada un dels dies de concurs, un cop hagin acabat de llegir tots els participants, els assistents a la sessió podran votar per mitjà de les butlletes que trobaran a la Sala de Lectura. El dia 20 d’abril es farà l’entrega del premi, que consistirà en un lot de llibres, gentilesa de la llibreria La Capona.

L’activitat s’emmarca en els actes de Tarragona 2012, Capital de la Cultura Catalana, que té l’objectiu, entre altres, de posar en valor l’activitat cultural que es fa diàriament a la ciutat, una activitat cultural que té una incidència positiva en la vida quotidiana de les persones, individualment i com a comunitat, que transforma la seva manera de ser i que contribueix al seu benestar.

Per participar al concurs, cal inscriure-s’hi:

• de forma presencial: a la Sala de Lectura de Sant Pere i Sant Pau
  • per correu electrònic: salalecturaspsp@tarragona.cat
  • per telèfon: al 977 200 210

El període d’inscripció és del 26 al 30 de març. Hi ha dues categories: literatura per a infants i literatura per a joves i adults. Una mateixa persona pot presentar-se a les dues categories, però no només una vegada per categoria. La lectura de cada conte, narració o poema ha de durar 10 minuts com a mínim i 20 minuts com a màxim.

La Sala de Lectura de Sant Pere i Sant Pau depèn de la Conselleria de Cultura de l’Ajuntament i és un espai de dinamització cultural del barri. Els usuaris, majoritàriament infants i joves, hi assisteixen diàriament per agafar llibres prestats, estudiar o fer els deures.

© Conselleria de Cultura, Patrimoni i Festes - Antiga Audiència, Plaça del Pallol, 3 - 43003 Tarragona
Tel. 977 296 100 - cultura@tarragona.cat
Inici - Telèfons i adreces d'interès - Contactar amb l'Ajuntament - Avís legal