• Apps de l'Ajuntament de Tarragona
  • Instagram de Tarragona Cultura
  • Google Plus de Tarragona Cultura
  • Flickr de Tarragona Cultura
Esteu aquí: Inici Cultura Notícies L'artista Suriet lliura un quadre a l'Ajuntament de Tarragona

L'artista Suriet lliura un quadre a l'Ajuntament de Tarragona

L'artista Suriet lliura un quadre a l'Ajuntament de Tarragona L'artista amb l'Alcalde en el moment del lliurament del quadre
Es tracta d'un quadre de fusta pirogravada del Mausoleu de Jaume I i fins aquest dimecres ha format part de la mostra exposada al pati de l'Ajuntament que porta el mateix nom que el quadre lliurat
15/02/2012

L’artista Enric Arboli Andres Suriet ha lliurat a l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, un quadre de fusta pirogravada del Mausoleu de Jaume I. Aquest quadre forma part de la mostra Suriet pirogravats, Riba-roja d’Ebre, Pirogravats sobre fusta que fins aquest dimecres ha estat exposada al Pati Jaume I de l’Ajuntament de Tarragona. Una mostra d’obres de temàtiques i registres diversos, escenes quotidianes, retrats, edificis i paratges de tota mena realitzats per aquest autor.

A l’artista Enric Arbolí Andrés, Suriet, Reus el 12 de octubre del 1977, li agrada dibuixar i els pirogravats són la combinació de dues de les seves passions: el dibuix i la fusta.

© Conselleria de Cultura, Patrimoni i Festes - Antiga Audiència, Plaça del Pallol, 3 - 43003 Tarragona
Tel. 977 296 100 - cultura@tarragona.cat
Inici - Telèfons i adreces d'interès - Contactar amb l'Ajuntament - Avís legal