• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
Esteu aquí: Inici Ensenyament Coneix l'IMET Butlletí e-Educació Butlletí e-Educació, número 10 - octubre 2011

Butlletí e-Educació, número 10 - octubre 2011

Notícies d'ensenyament

Programació del cicle 'Créixer amb tu' per a aquest octubre

Créixer amb tu és un programa gratuït de formació per a pares i mares amb infants de 0 a 3 anys, que es desenvolupa durant el mes d'octubre a diverses llars d'infants de Tarragona. Poden assistir-hi totes les famílies interessades tant si els seus infants assisteixen a la llar d’infants com si no ho fan.

Millores en la targeta de transport per a escolars

Aquest nou curs es completa la implantació i la targeta ja està disponible per a tots els escolars d'ensenyament obligatori.

140911Aligueta.jpg

El programa d'actes de celebració del 40è aniversari de l'Escola Sant Pere i Sant Pau va arrencar en la visita de l’aligueta amb motiu de la Festa Major

En aquest acte també es va lliurar una placa commemorativa d'agraïment a l'Aligueta i els seus portadors.

P9281865.JPG

L’escola El Miracle, amb motiu del seu 75e aniversari, inaugura l’exposició “75 anys mirant el mar”

S’ exhibeix part del material escolar recuperat del darrer segle.

DSC04666.JPG

S’inaugura el pati de l’escola de Sant Salvador

L’alcalde de Tarragona i el director de Repsol inauguren al Col·legi públic de Sant Salvador un jardí infantil destinat als alumnes d’educació infantil del centre.

Aquest nou espai disposa de quatre nous elements de joc (un circuit d’equilibri, una caseta, una màquina de tren i un castell), que juntament amb les planxes de cautxú completen la remodelació.

compostador.jpg

Els alumnes de l'Escola Sant Pere i Sant Pau inauguren el compostador de l'escola

El passat 22 de setembre, els padrins van batejar llurs fillols d'enguany: cada grup/classe va fer l'acte de reconeixement i bateig dels arbres/arbusts dels patis per tal de donar el tret de sortida a l'estudi de les espècies que els pertoca a cada curs. Dintre del mateix pla d'actuació, tots els nivells, des de P3 a 6è, van fer l'acte simbòlic d'arrencada de producció de compost després de rebre l'explicació del procés de compostatge i la finalitat del seu producte.

L'escola de Sant Pere i Sant Pau ofereix enguany l'activitat extraescolar de robòtica, pionera a la comarca

S' adreça a l'alumnat de cicle mitjà i superior.

Destaquem

S'Inaugura el jardí roma Anna Dols al pati de l’escola de Pràctiques

Aquest Programa Educatiu Europeu Comenius Regio que es desenvolupa entre les ciutats d’Orleans i Tarragona, porta el nom de la que des de l’any 1978 va ser la promotora de l’agermanament entre les dues ciutats.

L'IMET acull les Jornades TDA-H del 30 de setembre al 7 d'octubre

Amb motiu de la setmana Europea del TDA-H, l'associació APYDA organitza diferents adreçats a les famílies i als afectats per a la sensibilització del trastorn. Les instal·lacions de l'IMET acolliran diverses d'aquestes activitats.