• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
Esteu aquí: Inici Ensenyament Notícies III Jornada d'Òrgans de participació escolar

III Jornada d'Òrgans de participació escolar

III Jornada d'Òrgans de participació escolar Imatge de l'interior de l'Institut Municipal d'Educació de Tarragona.
El dissabte 25 de febrer es van reunir diferents membres de la comunitat educativa i de la societat per reflexionar sobre la participació escolar. La jornada va tenir lloc a les instal·lacions de l'Institut Municipal d'Educació de Tarragona.
24/02/2012

Per tercer any consecutiu es va celebrar a Tarragona la Jornada d'Òrgans de Participació Escolar. La inauguració va anar a càrrec de Joan Sanahujes, conseller delegat d’ensenyament de l’Ajuntament de Tarragona i d’Àngels González Extremad, Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Va destacar la participació del Sr. Ferran Ruiz, president del Consell Escolar de Catalunya.

La III Jornada d'Òrgans de Participació Escolar, va reunir els diferents membres de la comunitat educativa i de la societat per reflexionar sobre la mateixa. La jornada anava adreçada a:

• A tots els membres dels consells escolars de centre (CEC)
  • Als membres del Consell Escolar Municipal (CEM)
  • A la comunitat educativa en general
  • Als representants municipals del consells escolars de centre
  • Als tècnics municipals

Podeu consultar la informació completa de la jornada en aquest enllaç