• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
Esteu aquí: Inici Ensenyament Notícies Inscripcions obertes per a la jornada de 'La Formació Professional i el Desenvolupament Econòmic'

Inscripcions obertes per a la jornada de 'La Formació Professional i el Desenvolupament Econòmic' Cartell 2n Professional Ponit
La sessió va adreçada a professionals d’ensenyament, ocupació i membres de la comunitat educativa en general; i posarà punt i final al 2n Professional Point
21/03/2012

La jornada del Professional Point 2012, 'Formació Professional i Desenvolupament Econòmic', clou totes les activitats que s’han portat a terme a Tarragona durant el mes de març dins d’aquesta campanya de promoció de la formació professional. La jornada vol ser un trobada de reflexió sobre diversos aspectes de la formació professional com:

• La vinculació de la formació professionalitzadora amb les qualificacions professionals i les competències professionals.
  • La formació professional com a èxit de sortida professional al món del treball.
  • La continuació de la promoció i la difusió de la formació professional al municipi mitjançant el consell de la FP.
  • La vinculació entre la promoció de la formació professional i el desenvolupament econòmic de la nostra ciutat.

A qui s'adreça?

La jornada va adreçada a professionals d’ensenyament i ocupació en general, membres de la comunitat educativa, tècnics municipals, empresariat i agents socials i totes les persones interessades en el món de la formació professionalitzadora.

On i quan?

La jornada es realitzarà el proper divendres, 30 de març, a la sala d’Actes de l’Ajuntament de Tarragona, de 9.15 a 13.30 h.

Programa i inscripció

Aquí us podeu descarregar el programa de la Jornada així com també podeu fer la vostra inscripció.