• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
Esteu aquí: Inici Ensenyament Notícies Visita del Consell Escolar de la EOI a la Chartreuse

Visita del Consell Escolar de la EOI a la Chartreuse

Visita del Consell Escolar de la EOI a la Chartreuse Membres del Consell Escolar de la EOI
La visita ha permès observar el bon ritme de les obres de reforma en l'antic edifici de la Chartreuse, per la qual cosa es preveu la finalització de les mateixes en el temps previst
21/01/2012

Els membres del Consell Escolar de l'Escola Oficial d'Idiomes de Tarragona, acompanyats d'en Joan Sanahujes, conseller d'ensenyament de l'Ajuntament, han visitat aquesta setmana les obres de reforma i condicionament de l'edifici de la Chartreuse com a futura EOI de Tarragona. Si bé el finançament i competència de les EOI és de la Generalitat, aquesta gran inversió - gairebé 8 milions d'euros - ha estat possible gràcies al pagament avançat de l'Ajuntament.

Els responsables de l'obra van donar tota mena d'explicacions sobre l'organització dels treballs i distribució d'espais per a disposar d'un centre modern i en condicions.