• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
Tarragona, 18-05-2013
Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Conselleries Seguretat Ciutadana i Territori Notícies Continuen els treballs de desenrunament al carrer Cavallers

Continuen els treballs de desenrunament al carrer Cavallers

El carrer continuarà tancat tant a la circulació de vehicles com de vianants fins que estiguin finalitzats els treballs d'enderrocament i retirada la runa, que es preveu que durin, com a mínim, una setmana.
06/07/2012


El tinent d’alcalde de Territori i Seguretat Ciutadana, Carles Castillo, ha explicat aquest migdia que la Brigada d’Intervenció Ràpida està continuant les tasques de desenrunament a causa de l’ensorrament d’una part de l’edifici número 11 del carrer Cavallers i que també va afectar al número 9.

Ara, la Brigada d’Intervenció Ràpida procedirà a l’enderrocament d’una part de la façana del número 9 i, una vegada això estigui finalitzat, seran els propietaris dels números 9 i 11 els que hauran d’acabar l’enderrocament. L’Ajuntament ha declarat en ruïna ambdós edificis.

En conseqüència, el carrer Cavallers continuarà tancat tant a la circulació de vehicles, com de vianants, fins que estiguin finalitzats els enderrocaments i retirada la runa; la previsió és que, com a mínim, la durada sigui d’una setmana.

El tinent d’alcalde ha manifestat que totes les despeses que comportin els treballs de l’Ajuntament aniran a càrrec dels propietaris, ja que l’Ajuntament les està fent de forma subsidiària.

Accions del document
© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 - 43003 Tarragona - Tel. 977 296 100 - ajuntament@tarragona.cat
Inici - Telèfons i adreces d'interès - Contactar amb l'Ajuntament - Avís legal