• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
Esteu aquí: Inici Serveis Socials Habitatge L'habitatge a la xarxa de Serveis Socials municipals

L'habitatge a la xarxa de Serveis Socials municipals

L'habitatge a la xarxa de serveis socials municipals

Des dels centres de Serveis Socials, es dóna suport a les persones i les famílies, entre d’altres, quan hi ha problemàtiques d’habitatge, en relació a:

a)  Informació sobre serveis i prestacions vigents de suport a l’habitatge, tant les pròpies de l’Ajuntament, com les regulades per altres administracions públiques.
b)   Assessorament jurídic, especialment centrat en problemàtiques socials d’habitatge i les relacionades amb la convivència.
c)   Tramitació, gestió i seguiment de l’accés al programa municipal d’acolliment temporal d’urgència.
d)   Tramitació, gestió i seguiment dels ajuts d’urgència social, en concepte d’habitatge o allotjament (lloguers, pagament de places residencials d’urgència, pagament de pensions, hotels, reparacions, subministres i altres).
e)   Tramitació dels Informes Socials que han d’acompanyar els ajuts al lloguer tramitats a l’Oficina Local de l’Habitatge i Borsa de Mediació (Lloguer Just).
f)     Tramitació dels ajuts personalitzats a l’allotjament de la Direcció General d’Habitatge de la Generalitat de Catalunya.
g)   Tramitació, gestió i seguiment dels ajuts de suport als llogaters.