• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
Esteu aquí: Inici Mapa de recursos Drets de ciutadania Informació, orientació i suport Servei Municipal de la Discapacitat
Mapa de recursos
Servei Municipal de la Discapacitat
Àmbit d'Intervenció: Drets de ciutadania
Tipus de Recurs: Informació, orientació i suport
Col·lectiu a qui s'adreça: Discapacitat
Territori d'ubicació: Centre
Descripció del recurs:
Ofereix informació, orientació i assessorament a les persones en relació amb els recursos socials i a les actuacions socials a què poden tenir accés les persones amb discapacitat de la nostra ciutat
S'ofereix:
  • Garantir l’atenció directa i personalitzada.
  • Oferir informació sobre els recursos socials disponibles per a persones amb discapacitat i sobre com s'hi pot accedir.
  • Suport, assessorament i accions de treball transversal amb la resta de departaments municipals en la gestió de temes vinculats amb la discapacitat.
  • Suport i coordinació amb els serveis socials bàsics per l’atenció i promoció de les persones amb discapacitat.
  • Dinamitzar i participar activament en les accions dutes a terme des del Consell Municipal de la Discapacitat.
  • Promoure accions de sensibilització, prevenció i intervenció amb el teixit associatiu de la discapacitat de la ciutat de Tarragona.
  • Promoure la col·laboració i la participació amb les entitats d’iniciativa social en aquelles accions encaminades a assolir la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat
Dades Complementàries:
Sector des d'on s'ofereix: Serveis Territorials d'Acció Social i Ciutadania
Financament del recurs: Administració
> Darrera actualització: 28/02/2012 10:56
Descarregar PDF informatiu
No hi ha cap document

CERCADOR DE RECURSOS

I tu, què hi pots aportar?
  • Impulsa polítiques socials basades en la planificació de l'acció, que implica abordatges integrals i transversals, des de la proximitat i amb el protagonisme d'agents i recursos des del territori.