• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona

Observatori Social de la ciutat de Tarragona

Esteu aquí: Inici Mapa de recursos Renda i ocupació Informació, orientació i suport SEPE, Servicio Público de Empleo
Mapa de recursos
SEPE, Servicio Público de Empleo
Àmbit d'Intervenció: Renda i ocupació
Tipus de Recurs: Informació, orientació i suport
Col·lectiu a qui s'adreça: Tots els col·lectius
Territori d'ubicació: Centre
Descripció del recurs:
Organisme autònom de l'Administració General de l'Estat, adscrit actualment al Ministerio de Empleo y Seguridad Social, al qual s'encarrega l'ordenació, desenvolupament i seguiment dels programes i mesures de política d'ocupació
S'ofereix:
Jornades sobre treball i formació, els dies 19, 21 i 23 de març a Tarragona.

Adreçades a joves que cerquen el seu primer treball i a desocupats en general. Se'ls informrà sobre els recursos disponibles al web del SEPE i de L' ISM sobre la cerca de treball, cursos de formació, treballar a Europa, com afrontar una entrevista de treball o la redacció dels diversos tipus de currículum.

Dades Complementàries:
Sector des d'on s'ofereix: Administració - Ministerio de Empleo y Seguridad Social
> Darrera actualització: 05/03/2012 11:04

DADES DEL CONTACTE

Descarregar PDF informatiu

CERCADOR DE RECURSOS

I tu, què hi pots aportar?
  • Impulsa polítiques socials basades en la planificació de l'acció, que implica abordatges integrals i transversals, des de la proximitat i amb el protagonisme d'agents i recursos des del territori.