• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
Esteu aquí: Inici Mapa de recursos Social i salut Informació, orientació i suport Associació El Pont, suport a persones amb retard mental
Mapa de recursos
Associació El Pont, suport a persones amb retard mental
Àmbit d'Intervenció: Social i Salut; Drets de ciutadania
Tipus de Recurs: Informació, orientació i suport
Col·lectiu a qui s'adreça: Família ; Discapacitat
Territori d'ubicació: Tota la Ciutat
Descripció del recurs:
L'Associació El Pont, suport a persones amb retard mental, és una entitat no lucrativa d'ajuda a persones amb discapacitat intel·lectual constituïda l'any 2000 a Tarragona
S'ofereix:
  • Avançar en l'autonomia personal i social de les persones amb retars mental a la ciutat de Tarragona per mitjà del servei residencial "llar residència", és a dir, que les persones amb retard mental disposin d'un lloc propi per viure, fruit de la combinació d'una elecció personal amb la necessitat i la intensitat del suport precís.
  • Actualment gestionem tres llars residència per a persones amb retard mental a la ciutat de Tarragona, a les quals atenem un total de 25 residents.
Dades Complementàries:
Servei que l'ofereix: Tercer sector no lucratiu - Associació
Sector des d'on s'ofereix: Tercer sector no lucratiu - Associació
> Darrera actualització: 26/09/2012 12:11

DADES DEL CONTACTE

Adreça:
Apartat de correus 1064, 43080 Tarragona
Telèfon:
Descarregar PDF informatiu
No hi ha cap document

CERCADOR DE RECURSOS

I tu, què hi pots aportar?
  • Impulsa polítiques socials basades en la planificació de l'acció, que implica abordatges integrals i transversals, des de la proximitat i amb el protagonisme d'agents i recursos des del territori.