• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
Esteu aquí: Inici Notícies La Fundació Foessa i Càrites presenten una nova sèrie d'anàlisis anuals sobre la realitat social

La Fundació Foessa i Càrites presenten una nova sèrie d'anàlisis anuals sobre la realitat social Portada de l'informe
Es tracta d'un nou projecte d’elaboració anual, amb la participació de diversos experts, un document d’anàlisi i perspectives sobre l’exclusió i el desenvolupament social a Espanya.
27/02/2012

Com a conseqüència de la velocitat amb que s’estan produint canvis crucials a la nostra societat, la Fundació Foessa és conscient de la necessitat d’analitzar, de manera continuada, els diversos problemes i situacions que s’estan plantejant. Amb aquest objectiu sorgeix un nou projecte d’elaboració anual, amb la participació de diversos experts, un document d’anàlisi i perspectives sobre l’exclusió i el desenvolupament social a Espanya.

Podreu trobar l'Informe íntegre a la pàgina de Foessa o a l'apartat d'Informes i Indicadors del nostre web

Troba el servei que necessites
I tu, què hi pots aportar?
  • Impulsa polítiques socials basades en la planificació de l'acció, que implica abordatges integrals i transversals, des de la proximitat i amb el protagonisme d'agents i recursos des del territori.