• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
Esteu aquí: Inici Notícies La societat ha de lluitar contra la violència masclista
La societat ha de lluitar contra la violència masclista

Des de l'inici d'any ja han mort 4 dones en Catalunya a mans de les seves parelles.
25/01/2012

Des de l'inici d'any ja han mort 4 dones a mans de les seves parelles. Aquest article de La Vanguardia aborda l'estat de la qüestió des de diferents angles amb la mirada de diversos professionals. La majoria dels experts coincideixen a l'hora d'afirmar que la violència masclista mai pot considerar-se com un problema individual, i que l'origen de la problemàtica és pluricausal, per tant requereix un abordatge integral.

Troba el servei que necessites
I tu, què hi pots aportar?
  • Impulsa polítiques socials basades en la planificació de l'acció, que implica abordatges integrals i transversals, des de la proximitat i amb el protagonisme d'agents i recursos des del territori.