• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
Esteu aquí: Inici Notícies Les entitats socials critiquen la revisió de la RMI
Les entitats socials critiquen la revisió de la RMI

Les entitats socials critiquen la revisió de la RMI Un dels ususaris que ha perdut la prestació. Casal del Raval, Barcelona. Font: EL Periódico.
Amb els nous pressupostos, les entitats socials temen que durant el 2012 l’executiu català deixi sense cobrament a 6.000 llars més
30/01/2012

El Periódico va recollir el passat 24 de gener les reaccions de les entitats socials a les recents reformes de la RMI.

El Govern català va limitar l'accés a la renda d’inserció mínima a col·lectius amb risc d'exclusió social, per por que la crisi econòmica portés els desocupats que es van quedant sense subsidi d’atur a demanar l’ajuda i quedés desbordada. Això es va saldar amb  4.521 llars expulsades de la prestació. Teresa Crespo, presidenta de les Entitats Catalanes d'Acció Social (ECAS) denúncia que el frau que va alegar llavors el Govern no exisitia, i que les persones havien quedat fora de la prestació per canvi de la normativa.   El Govern, per la seva part,  considera que el programa actualment està sanejat i afirma que aquest any comptarà amb 20 milions d'euros més per a la inserció laboral dels titulars de la renda mínima.

Podeu consultar la notícia al web d'ECAS.

Troba el servei que necessites
I tu, què hi pots aportar?
  • Impulsa polítiques socials basades en la planificació de l'acció, que implica abordatges integrals i transversals, des de la proximitat i amb el protagonisme d'agents i recursos des del territori.