• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
Esteu aquí: Inici Pobresa, inclusió i cohesió social La nostra meta: la inclusió
Pobresa, inclusió i cohesió social
La nostra meta: la inclusió

Establim la inclusió social com una prioritat fonamental i treballem per un model consensuat de ciutat inclusiva i cohesionada.

Les intervencions que s'han de dur a terme necessiten un abordatge integral, on s'actua sobre els diferents desavantatges que afecten les persones. Hem d'abordar el fenomen de la inclusió des de diferents vessants: cobertura de les necessitats bàsiques (salut, habitatge, ocupació...), treball amb les xarxes socials que constitueixen recursos d'ajuda mútua i de suport, creació de sentiments de seguretat i pertinença a la ciutat de Tarragona, entre altres aspectes.

El nostre repte és conformar un model més integral de ciutat, un model que faci possible un creixement equilibrat i un pla de millora de la qualitat de vida de les persones que hi viuen: una ciutat inclusiva i cohesionada.

Amb l'ajuda d'un treball integral, transversal, amb intervencions preventives orientades a les causes d'exclusió i fractura social. Treballar amb una perspectiva comunitària i participativa, mitjançant la col·laboració dels agents tant públics com privats o de la ciutadania. Promoció de pràctiques d'inclusió innovadores, col·laboració de les persones i dels col·lectius vulnerables i un treball pròxim a la persona i als professionals.

Troba el servei que necessites
I tu, què hi pots aportar?
  • Impulsa polítiques socials basades en la planificació de l'acció, que implica abordatges integrals i transversals, des de la proximitat i amb el protagonisme d'agents i recursos des del territori.