Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 Comunicat de l'alcalde de suport als estibadors

Comunicat de l'alcalde de suport als estibadors

L'alcalde també ha fet una crida al govern central per cercar opcions de consens per al bé de l'economia del territori
22/02/2017

L’alcalde Josep Fèlix Ballesteros es va reunir ahir a la tarda amb representants del col·lectiu d’estibadors del Port de Tarragona, amb la voluntat de conèixer i valorar els diferents escenaris que planteja el compliment obligatori de la sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE), que comporta l’aplicació d’una reforma del sector de l’estiba a tot l’Estat. A la reunió també hi era present el conseller de Desenvolupament Econòmic, Francesc Roca.

En el transcurs de la reunió l’alcalde va expressar el seu compromís en la defensa de les reivindicacions dels treballadors del sector i el suport per explorar totes les vies de diàleg que permetin preservar els interessos dels treballadors i els sindicats i, al mateix temps, acatar la sentència. Josep Fèlix Ballesteros ha declarat: “El nostre port és un referent per a l’economia de la demarcació i per això és important fomentar aquest diàleg”.

L’alcalde també fa una crida al govern central per cercar totes les opcions de consens per al bé de l’economia del territori.

Segells de reconeixement d'administració oberta