Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 El Consell Plenari es reunirà demà divendres 23 de desembre

El Consell Plenari es reunirà demà divendres 23 de desembre

Serà una sessió ordinària que començarà a les 9 h i s'hi debatran nou mocions.
El Consell Plenari es reunirà demà divendres 23 de desembre Imatge d'arxiu d'una sessió plenària.
22/12/2016

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al divendres 23 de desembre a les 9 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels Grups Municipals al plenari (PDF):

1. Moció del grup d'ICV_EUiA de l'Ajuntament de Tarragona relativa al lloguer abusiu.

2. Moció que presenta la CUP de Tarragona per despenjar el quadre del Rei d'Espanya del Saló de Plens.

3. Moció que presenta el grup municipal de CiU per posar en marxa un pla de xoc als centres cívics.

4. Moció que presenta el grup municipal d'ERC-MES-MDC en defensa de la presidència del Parlament de Catalunya i les institucions democràtiques del país.

5. Moció del grup municipal de Ciutadans: Comprovació, revisió i inspecció de la taxa d'aprofitament del sòl, subsòl i espai aeri.

6. Moció que presenta la CUP de Tarragona perquè l'Ajuntament elabori un catàleg d'instal·lacions de titularitat municipal que puguin ser cedides per a activitats puntuals.

7. Moció presentada pel grup municipal d'ERC-MES-MDC sobre la problemàtica de les titulitzacions hipotecàries i la indefensió de la ciutadania afectada.

8. Moció del grup municipal de Ciutadans: Creació de la taula local de la joventut.

9. Moció que presenta la CUP de Tarragona per tal que s'aturi el Pla Parcial Urbanístic 24 de la Budellera, aprovat inicialment el passat 22 de setembre de 2016 per la Junta de Govern Local.