Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 El Consell Plenari es reunirà dijous 26 de gener

El Consell Plenari es reunirà dijous 26 de gener

Durant la sessió serà ordinària, que començarà a les 9 h, José Juan Acero prendrà possessió del càrrec de conseller municipal i es debatran catorze mocions.
El Consell Plenari es reunirà dijous 26 de gener Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
23/01/2017

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al divendres 23 de desembre a les 9 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels Grups Municipals al plenari (PDF):

6.1. Moció d'ICV_EUiA per a la defensa dels interessos de les persones afectades per les clàusules sòl, IRPH i despeses en la formalització de les hipoteques, i pel seu acompanyament i assessorament en el procés de reclamació.

6.2. Moció de la CUP per tal que el Ple insti a l'Autoritat Portuària a complir la Llei de Memòria Històrica en referència a l'exhibició de simbologia franquista.

6.3. Moció de CiU per a l'impuls de l'esport gratuït i a l'aire lliure.

6.4. Moció d'ERC-MES-MDC per la millora de les condicions de seguretat a la carretera TP2039.

6.5. Moció de C's: "Semi-peatonalització" d'alguns carrers del barri del Serrallo.

6.6. Moció del PSC per recuperar places residencials per a gent gran i centres de dia als municipis.

6.7. Moció de la CUP per tal que s'aturi el Pla Parcial Urbanístic 24 de la Budellera, aprovat inicialment el passat 22 de setembre de 2016 per la Junta de Govern Local.

6.8. Moció de CiU a favor de la igualtat i no discriminació de les persones amb diversitat funcional sensorial.

6.9. Moció d'ERC-MES-MDC i CiU per l'adhesió al manifest "Casa nostra, casa vostra".

6.10. Moció de C's: Responsabilitat i manteniment de l'educació infantil de 0 a 3 anys.

6.11. Moció de la CUP per tal d'universalitzar l'accés a l'educació de 0 a 3 anys al municipi de Tarragona i passar a gestonar de forma pública les llars d'infants municipals.

6.12. Moció d'ERC-MES-MDC per l'estudi de viabilitat de la municipalització de les llars d'infants de gestió indirecta.

6.13 Proposta de moció d'Unió de Pagesos de Catalunya davant la necessitat de renovar el contracte de la societat amb la pagesia (CUP+ICV).

6.14. Moció d'ERC-MES-MDC per elaborar el cens de solars sense edificar a Tarragona.