Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Informació de les eleccions municipals de diumenge

Informació de les eleccions municipals de diumenge

Podeu consultar les meses electorals amb el DNI i a partir de les 11 h, les dades de participació a la ciutat.
21/05/2015

Amb motiu de les eleccions municipals us informem que aquí es pot consultar la mesa electoral en què els ciutadans de Tarragona poden votar el proper diumenge 24 de maig, només s’ha d’introduir el DNI.

Diumenge 24 de maig en aquesta pàgina web es podrà consultar:

• La participació electoral a la nostra ciutat de les hores següents: 11 h., 12.45 h., 17 h. i 19.30 h. Aquestes dades estaran desglossades en 12 zones i comparades amb les municipals del 2011.
  • Resultats de les eleccions al terme municipal de Tarragona desglossats per zones.