Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Nota de condol

Nota de condol

Per l'agressió mortal d'un professor de l'Institut Joan Fuster de Barcelona, aquest matí.
Nota de condol Fotografia del diari Ara
20/04/2015

L'Ajuntament de Tarragona, a través de l'alcalde i la consellera d'Ensenyament, vol expressar el més sentit condol per a familiars, companys docents i alumnat del professor mort a l'Institut Joan Fuster de Barcelona, víctima de les ferides causades per l'agressió d'un alumne.

També vol manifestar la solidaritat i el desig de recuperació pel professorat i els alumnes que n'han resultat ferits, alhora que mostren la solidaritat i el suport amb la comunitat educativa de l'Institut, a la qual acompanyen en el dol i patiment pels fets succeïts.