Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2011 Declaracions de l'alcalde sobre l'anunci de Ryanair de deixar l'aeroport de Reus

Ha demanat al Govern de la Generalitat que actuï amb "contundència davant el xantatge que Ryanair està duent a terme"
30/06/2011

L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha fet declaracions sobre l’anunci de la companyia Ryanair de deixar d’operar a partir d’octubre a l’aeroport de Reus. L’alcalde ha demanat al Govern de la Generalitat que actuï amb “contundència davant el xantatge que Ryanair està duent a terme”.

Ballesteros ha qualificat d'"humiliant” i de “poc seriosa" l'actitud de Ryanair i ha assegurat que l'Ajuntament de Tarragona ha complert “escrupolosament" els compromisos econòmics, que estan xifrats en 57.000 euros. “Ara bé, si Ryanair deixa d'operar a Reus, no seguirem pagant perquè després se'ns passin per l'arc de triomf”. I ha afegit: “No estan en joc només els diners que paguem els ajuntaments sinó també el nostre prestigi. Paral·lelament hem de seguir treballant per buscar altres operadors perquè puguin venir a Reus. Hem d’exigir que Ryanair compleixi el conveni, perquè així està pactat”.