Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2013

Notícies 2013

Els grups municipals arriben a un acord per presentar una moció al proper plenari

16/12/2013 - Es vol instar la Fundació Catalunya-La Pedrera a mantenir oberta l’Hemeroteca Tarragona.

Ordre del dia del Plenari de divendres

18/12/2013 - Se celebrarà el 20 de desembre a les 8.30 h

Canvis al cartipàs municipal

26/09/2013 - L'equip de govern vol reforçar una àrea clau com la de Serveis a la Persona i encarar la recta final de projectes estratègics de ciutat, com Tarragona 2017 i Tarragona Smart City, que passen a tenir una conselleria pròpia.

Divendres 15 de novembre se celebrà el Plenari

13/11/2013 - Començarà a les 9'35 hores al Saló de Plens del Palau Municipal.

Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics

05/02/2013 - El passat dia 4 va pendre possessió com a regidora de l’Ajuntament de Tarragona Ivana Martínez Valverde. Amb l’entrada al govern municipal, Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics. Per la seva part, el regidor d’Ensenyament Joan Sanahujes també es farà càrrec de l’àrea de Neteja Pública.

S'inicien els treballs per a l'elaboració del Pla de Transparència de l'Ajuntament

23/05/2013 - Es crearà un grup de treball per a fer el seguiment del Pla

L'Ajuntament de Tarragona aprovarà demà al ple l'Agrupació d'Interès Econòmic

03/12/2013 - Es preveu que l’estalvi amb la seva creació sigui de 1,5 milions d’euros. Demà també va a ple el plec que regularà la captació de patrocinis dels Jocs 2017. D'altra banda, s'ha anunciat avui que el consistori posa en marxa un pla de xoc per corregir la situació d’alguns immobles de la Part Alta.

Els projectes Smart City i Jocs Mediterranis centraran una conferència de l'alcalde a Madrid

27/02/2013 - Tindrà lloc el 7 de març a les 9 del matí a Nuevo Economía Fórum. L'alcalde detallarà els eixos claus que serviran per transformar Tarragona en una smart city.

L'Ajuntament permet que les terrasses de la Plaça de la Font tanquin una hora més tard per Sant Joan

18/06/2013 - Els establiments s'han compromès a tenir recollides les terrasses a les 23.15 h, per permetre el pas del correfoc i la revetlla.

L’Ajuntament de Tarragona presenta un recurs contra el projecte de licitació del tercer carril

22/08/2013 - Al mateix temps, proposa una sèrie de millores per al transport de viatgers

Constituït el nou Ajuntament de Tarragona

11/06/2011 - Josep Fèlix Ballesteros, reelegit com a alcalde de la ciutat