Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Comunicat de l'Equip de Govern de l'Ajuntament de Tarragona

Comunicat de l'Equip de Govern de l'Ajuntament de Tarragona

Es mostra en desacord amb el projecte de llei dels pressupostos generals de l'Estat del 2015.
02/10/2014

La portaveu de l’equip de govern de l’Ajuntament de Tarragona, Begoña Floria, ha manifestat “el seu desacord amb el projecte de llei dels pressupostos generals de l’estat del 2015, els quals, un any més s’obliden i menystenen la ciutat de Tarragona”.

“No hi ha partides d’inversions per col·laborar en obres en les quals el govern central havia adquirit el compromís de fer-hi aportacions econòmiques com són els Jocs del Mediterrani i el Mercat Central. Tampoc recull la segona fase de la remodelació de l’estació de Renfe, per tant no contempla la supressió de les barreres arquitectòniques de l’estació, una situació lamentable que incompleix totes les normatives vigents, i continua sense solucionar-se el pas soterrat per a vehicles de la plaça dels Carros. Els pressupostos passen de llarg de tots aquests projectes”.

“El govern municipal convida al conseller i diputat, Alejandro Fernández, a demostrar el seu tarragonisme i que en el tràmit parlamentari aconsegueixi que en els pressupostos de l’any vinent hi hagi partides pressupostàries pels Jocs del Mediterrani del 2017, les infraestructures ferroviàries i el Mercat Central”.