Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Comunicat de l'equip de govern sobre la possibilitat de vendre un terreny qualificat com d’equipament per ubicar-hi un temple

Després de les reunions mantingudes amb diferents entitats i associacions del barri de Sant Pere i Sant Pau s'ha decidit no tirar endavant el projecte per manca de consens.
23/10/2014

L'equip de govern a emès un comunicat segons el qual, després de les reunions mantingudes amb diferents entitats i associacions del barri de Sant Pere i Sant Pau sobre la possibilitat de vendre un terreny qualificat com d’equipament per ubicar-hi un temple, que alhora significava millores considerables per al barri, l’equip de govern de l’Ajuntament de Tarragona ha decidit no tirar endavant el projecte per manca de consens.

"Pensem que era una bona proposta per les obres de millora que s’executarien al barri, com per exemple, la creació de vials que unirien la Muntanyeta amb Països Catalans o la construcció d’un equipament amb places d’aparcament i zones de joc, però, el govern municipal sempre ha realitzat les operacions urbanístiques amb participació ciutadana, diàleg i consens, així ho vam fer amb el POUM i així continuarem fent-ho, per aquest motiu, perquè no hi ha un acord ampli per endegar el projecte, aquest queda sense efecte".

Segells de reconeixement d'administració oberta