Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 S'ha convocat ple extraordinari per al divendres 30 d'octubre

S'ha convocat ple extraordinari per al divendres 30 d'octubre

El Plenari tractarà de l'aprovació del Pla Parcial on s'ha d'implantar IKEA i l'accés a l'Anella Olímpica
S'ha convocat ple extraordinari per al divendres 30 d'octubre Imatge d'arxiu del plenari
28/10/2015

El pròxim divendres 30 d'octubre, a les 9.00 hores, s'ha convocat sessió extraordinària del Consell Plenari.

Entre altres temes es tractarà de l'aprovació del Pla Parcial on s'ha d'implantar IKEA i l'accés a l'Anella Olímpica.

L’aprovació definitiva del Pla parcial, que ja va rebre el vistiplau de la Comissió d’Urbanisme de la Generalitat el mes de juliol, és imprescindible per tramitar administrativament i aprovar durant els pròxims mesos els projectes d’urbanització i de reparcel·lació definitius, per part de l’Ajuntament.

Hom preveu que a finals d’abril estiguin aprovats els projectes d’urbanització i reparcel·lació definitius. Aleshores, Smhausa començarà la licitació de les obres d’urbanització del PP-10 en aquesta zona de Campclar, a tocar de la T-11.

El Pla Parcial té una superfície de 302.784 m2, dels quals, prop de 68.000 es destinaran a usos comercials i 30.829 a residencial. La resta de la superfície de l'àmbit està destinada a equipaments, espais verds i sistema viari.

En aquest enllaç podeu descarregar-vos l'ordre del dia de la sessió

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.