Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 El Consell Plenari es reunirà dilluns 30 de novembre en sessió ordinària

El Consell Plenari es reunirà dilluns 30 de novembre en sessió ordinària

El ple començarà a les 9.25 h i els grups municipals hi presentaran un total de tretze mocions
El Consell Plenari es reunirà dilluns 30 de novembre en sessió ordinària Foto d'arxiu del Saló de Plens de l'Ajuntament.
26/11/2015

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per dilluns dia 30 de novembre, a les 9.25 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Declaracions institucionals

1. Declaració institucional per protegir els ecosistemes forestals de Tarragona. Podeu accedir a la declaració en aquest enllaç.
  2. Declaració institucional per ajuda d'emergència als camps de refugiats sahrauís per la catàstrofe humanitària que viuen després de les pluges torrencials del passat mes d'octubre. Podeu accedir a la declaració en aquest enllaç.
  3. Declaració institucional en suport al sector del peix blau de Tarragona. Podeu accedir a la declaració en aquest enllaç.
  4. Declaració institucional en suport als afectats de síndromes de sensibilització central. Podeu accedir a la declaració en aquest enllaç.
  5. Declaració institucional per crear una àrea de custòdia marina per a la conservació del medi natural i la promoció esportiva. Podeu accedir a la declaració en aquest enllaç.

Mocions presentades pels grups municipals

1. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP relativa al desenvolupament d'una auditoria del deute municipal. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  2. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en relació amb la proposta d'agermanament de Tarragona amb Kobane. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  3. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP relativa a mesures contra l'exclusió sanitària. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  4. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP relativa a la instal·lació d'indicadors referents a la repressió franquista. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  5. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en suport a la iniciativa legislativa popular per una llei del sistema educatiu de Catalunya. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  6. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per a la municipalització dels serveis públics externalitzats de l'Ajuntament de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  7. Moció presentada conjuntament pel Grup Municipal de la CUP i el Grup Municipal d'ERC-MES-MDC de suport a la Resolució 1/XI del Parlament de Catalunya. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  8. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per a la creació d'una taula local d'ocupació. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  9. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per a convertir la Casa de la Festa en un referent cultural de la ciutat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  10. Moció presentada pel Grup Municipal del PP per demanar a l'Ajuntament que creï, conjuntament amb la Generalitat, una zona única escolar a la ciutat, modifiqui els barems existents per a l'assignació de places i exerceixi la transparència informativa en la qualitat dels centres, mitjançant l'Oficina Municipal d'Escolarització de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  11. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC sobre l'articulació d'un pla de xoc contra la pobresa i l'exclusió social. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  12. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per requerir l'adequació del procediment d'auditories de les empreses mixtes al que preveu el Pla d'auditories i actuacions de control de finances de l'Ajuntament de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  13. Moció presenta pel Grup Municipal PSC en relació amb la proposta de resolució aprovada el passat 27 d'octubre al Parlament de Catalunya. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.