Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 El Consell Plenari es reunirà divendres 23 d'octubre en sessió ordinària

El Consell Plenari es reunirà divendres 23 d'octubre en sessió ordinària

El ple començarà a les 8.30 h i els grups municipals hi presentaran un total de vint-i-una mocions
El Consell Plenari es reunirà divendres 23 d'octubre en sessió ordinària Foto d'arxiu del Saló de Plens de l'Ajuntament.
20/10/2015

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per divendres 23 d'octubre de 2015, a les 8.30 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels grups municipals

1. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA sol·licitant a la Generalitat de Catalunya que garanteixi beques-menjador a tots els infants en situació de vulnerabilitat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  2. Moció assumida pel Grup Municipal de Ciutadans, pel Grup Municipal d'ICV-EUiA i pel Grup Municipal de la CUP, presentada per la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca, per exigir una nova llei reguladora del dret de l'habitatge que cobreixi les mesures de mínims per a fer front a l'emergència habitacional. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  3. Moció presentada conjuntament pels Grups Municipals de la CUP, ICV-EUiA, C's, ERC-MES-MDC demanant mesures locals i a nivell de Catalunya per fer front al bullying LGTBI (Lesbianes, Gays, Transgèneres i Bisexuals) en l'àmbit educatiu. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  4. Moció presentada conjuntament pels Grups Municipals de la CUP-ERC-MES-MCD, ICV-EUiA, relativa a la declaració de Tarragona com a ciutat insubmisa a la Llei Wert. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  5. Moció presentada conjuntament pels Grups Municipals de la CUP-ICV-EUiA, ERC-MES-MDC demanant la retirada immediata de la Llei de seguretat Ciutadana. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  6. Moció presentada conjuntament pels Grups Municipals d'ERC-MES-MDC, CiU, CUP i ICV-EUiA, amb motiu del 75è aniversari de l'assassinat del president Lluís Companys i Jover, justícia universal i memòria històrica. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  7. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP relatiu a la implementació a Tarragona del mecanisme dels pressupostos participatius. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  8. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en relació al compliment del servei de neteja sobre la base del contracte vigent. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  9. Moció presentada conjuntament pel Grup Municipal de la CUP i pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC, sobre la proposta d'una consulta ciutadana de Tarragona sobre els Jocs del Mediterrani 2017. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  10. Moció presentada conjuntament pels Grups Municipals de Ciutadans, d'ERC-MES-MDC, CiU i la CUP en per tal de modificar l'article 59.3 del Reglament Orgànic Municipal en el sentit d'ampliar l'antelació mínima actual de 24 hores en les convocatòries de les Comissions Informatives. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  11. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU de suport al president Mas, l'exvicepresidenta Ortega i la consellera Rigau amb motiu de la seva imputació per l'organització del 9N. Podeu consultar la moció en aquest enllaç.
  12. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per a la substitució de les illes de contenidors soterrats per contenidors de superfície. Podeu consultar la moció en aquest enllaç.
  13. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per a la reserva de contractes a centres especials de treball. Podeu consultar la moció en aquest enllaç.
  14. Moció presentada pel Grup Municipal del PP per demanar la creació d'un "Pla Renove" per a donar vida als parcs i jardins de Tarragona i per a localitzar nous espais verds, mitjançant un nou pla d'espais verd de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  15. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per impulsar ajuts per a la pràctica d'activitats esportives per a les famílies amb rendes baixes. Podeu consultar la moció en aquest enllaç.
  16. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per elaborar un reglament o instrument per a la millora dels processos de selecció dels treballadors i treballadores de les empreses municipals, la transparència i la igualtat d'oportunitats. Podeu consultar la moció en aquest enllaç.
  17. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per asfaltar i anivellar el pàrquing de la zona esportiva de la Floreta. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  18. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per a la col·locació de marquesines i seients a la parada d'autobús del Pont del Diable (N-240) a Sant Salvador i a Bonavista (N-340). Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  19. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per instar a fer un pla d'actuació urgent per tal de garantir la seguretat dels pins de la zona interblocs al barri de Sant Salvador. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  20. Moció presentada pel Grup Municipal Ciutadans per controlar la població de coloms. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.
  21. Moció presentada pel Grup Municipal Ciutadans per a la construcció d'un centre social a la Móra-Tamarit. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.