Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 El Plenari es reunirà dilluns, dia 28 de gener, en sessió ordinària

El Plenari es reunirà dilluns, dia 28 de gener, en sessió ordinària

Començarà a les 9.10 h i, entre els punts de l'ordre del dia, es debatran els pressupostos de 2016
23/12/2015

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per dilluns dia 28 de gener, a les 9.10 h, en la qual es debatrà, entre altres qüestions, els pressupostos municipals del 2016.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels grups municipals

1. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans en defensa del sistema d'emergències i ambulàncies al Camp de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.