Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 L'alcalde convoca el proper ple, extraordinari, per debatre sobre els Jocs Mediterranis

La primera reunió del Consell Plenari després de vacances serà el 4 de setembre.
22/07/2015

L’alcalde de Tarragona convoca per al 4 de setembre un ple extraordinari per debatre la qüestió dels Jocs Mediterranis 2017. El conseller responsable dels Jocs, Javier Villamayor, explica que es realitzarà la sessió plenària al setembre “perquè és quan tots tindran tots els elements per poder debatre amb profunditat sobre aquest projecte de ciutat”.

I afegeix: “El ple és un espai de debat on totes les formacions polítiques podran fixar el seu posicionament. La convocatòria d’aquesta sessió plenària demostra una predisposició total a debatre un projecte que necessàriament ha de comptar amb el compromís i unitat de tots. En definitiva, és una excel·lent oportunitat per proporcionar tota la informació referent a un projecte de ciutat, de territori, de país i d’Estat”.

Consulteu l'únic punt de l'ordre del dia del proper plenari.