Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Visita protocol·lària de la Consellera de Governació i Relacions Institucionals, Meritxell Borràs

Visita protocol·lària de la Consellera de Governació i Relacions Institucionals, Meritxell Borràs Foto: Mauri Fernandez
22/10/2015

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha rebut aquest migdia en visita protocol·lària a la consellera de Governació i Relacions Institucionals de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Borràs.

La consellera ha signat al Llibre d’Honor de l’Ajuntament de Tarragona a l’alcaldia. Durant la reunió posterior, la consellera Borràs i l’alcalde Ballesteros han repassat temes com la situació de la presó, el transport i la Ciutat Judicial.

L’alcalde de Tarragona també ha volgut destacar “la relació excel·lent entre les dues administracions que es demostra amb l’aliança estratègica vital que hem aconseguit de part de la Generalitat amb els Jocs Mediterranis”.