Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Canvis d'última hora a l'ordre del dia del Consell Plenari de divendres

Canvis d'última hora a l'ordre del dia del Consell Plenari de divendres

El ple començarà a les 9 h i els grups municipals hi presentaran un total d'onze mocions
Canvis d'última hora a l'ordre del dia del Consell Plenari de divendres Foto: Twitter de l'Ajuntament. Darrer Plenari del 2015
22/07/2016

En l'ordre del dia del Consell Plenari que s'està realitzant en aquests moments i ha hagut alguns canvis.

• La part resolutiva de la moció 7.8, que presenta el Grup Municipal d'ERC-MES-MDC relatiu a la recuperació de l'autonomia personal i l'atenció a la dependència, ha estat esmenada.
  • La part resolutiva de la moció 7.15, que presenten conjuntament els grups municipals d'ICV-EUiA, la CUP, CiU i ERC-MES-MDC sobre el control de la qualitat de l'aire al Camp de Tarragona, ha estat esmenada
  • La moció 7.14 presentada per la UGT, que assumeixen conjuntament els grups municipals d'ERC, C's i del PSC, per a la defensa dels treballadors/es que treballen en empreses subcontractades per aquesta Administració local, ha esdevingut declaració institucional.

Us recordem que podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels grups municipals

1. Moció que presenta el Grup Municipal d'ICV-EUiA per a declarar el municipi de Tarragona ciutat promotora de la renda garantida de ciutadania. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Es retira de l'ordre del dia: 2. Moció que presenta el Grup Municipal de la CUP per a la creació d'un circuit cultural i artístic a la via pública i als espais municipals. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Es retira de l'ordre del dia: 3. Moció que presenta el Grup Municipal de CiU amb el títol "Seguretat viària per a la creació de zones avançades d'aturada per a motos, ciclomotors i bicicletes". Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

4. Moció que presenta el Grup Municipal del PP per a demanar al Govern de la Generalitat celeritat en l'aprovació definitiva del projecte recreatiu i turístic de BCN World. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

5. Moció que presenta el Grup Municipal del d'ERC-MES-MDC de declaració política sobre el Servei de Rodalies de Catalunya. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

6. Moció presentada per l'entitat Mare-Terra Fundació Mediterrània, que assumeix el Grup Municipal de C's, per a demanar a la Generalitat que posi a disposició de la ciutadana un espai a la Ciutat de Repòs i Vacances de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

7. Moció que presenta el Grup Municipal de la CUP perquè Tarragona Impulsa i l'IMET gestionin l'antic Institut Gaudí de la Construcció. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

8. Moció que presenta el Grup Municipal d'ERC-MES-MDC relatiu a la recuperació de l'autonomia personal i l'atenció a la dependència. Podeu accedir en aquest enllaç a la moció rectificada.

Es retira de l'ordre del dia: 9. Moció que presenta el Grup Municipal de C's per a l'intercanvi gratuït de llibres. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Es retira de l'ordre del dia: 10. Moció que presenta el Grup Municipal de la CUP amb l'Assemblea Feminista Cau de Llunes (AFRT) per a una Santa Tecla lliure de sexisme. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

11. Moció que presenta el Grup Municipal de C's per a disposar de desfibril·lador i formació a l'Ajuntament de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

12. Moció que presenta el Grup Municipal de la CUP per l'impuls de la incorporació de clàusules socials en la contractació de l'administració pública local. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

13. Moció que presenten conjuntament els grups municipals de la CUP, ERC-MES-MDC i C's en relació amb la creació d'una comissió de seguiment i control dels contractes municipals. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

14. Declaració Institucional (Antiga moció presentada per l'UGT, que assumeixen conjuntament els grups municipals de C's i del PSC,) per a la defensa dels treballadors/es que treballen en empreses subcontractades per aquesta Administració local. Podeu accedir a la en aquest enllaç a la moció rectificada.

15. Moció que presenten conjuntament els grups municipals d'ICV-EUiA, la CUP, CiU i ERC-MES-MDC sobre el control de la qualitat de l'aire al Cap de Tarragona. Podeu accedir a la moció rectificada en aquest enllaç.