Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 El Consell Plenari es reunirà en sessió ordinària el 24 d'octubre de 2016

El Consell Plenari es reunirà en sessió ordinària el 24 d'octubre de 2016

Començarà a les 9.40 h i els Grups Municipals han presentat vuit mocions
El Consell Plenari es reunirà en sessió ordinària el 24 d'octubre de 2016 Foto: Twitter de l'Ajuntament. Darrer Plenari del 2015
29/09/2016

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de les sessions extraordinàries de les Juntes Generals de diverses empreses municipals, que començaran a partir de les 9.30 h, i de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al proper dilluns dia 24 d'octubre a les 9.40 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels Grups Municipals al plenari

1. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E sobre la laïcitat de les institucions públiques.
  2. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP, amb el suport d'Òmnium Cultural, l'Assemblea Nacional Catalana, l'Associació de Professionals i Estudiosos en Llengua i Literatura Catalana, el Casal Popular Sageta de Foc i la Coordinadora d'Associacions per la Llengua Catalana per a estendre l'ús social de la llengua catalana a Tarragona i potenciar el Consorci per a la Normalització Lingüística.
  3. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per a recuperar la figura del regidor de barri.
  4. Moció presentada pel Grup Municipal de C's per a la creació de la Taula Local de la Joventut.
  5. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E per a reclamar el pagament de l'IBI en béns immobles de titularitat de l'església catòlica i d'altres confessions.
  6. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP, el col·lectiu feminista Cau de Llunes i altres entitats perquè l'Ajuntament de Tarragona es retiri de l'acusació particular en el "cas Bershka".
  7. Moció presentada per l'Associació de Veïns Amics de Parc Riu Clar perquè es retiri la tanca publicitària de 17 metres situada a l'entrada del seu barri i que ha estat assumida pels grups municipals d'ICV-EUiA-E, la CUP, ERC-MES-MDC i C's.
  8. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP perquè l'Ajuntament de Tarragona internalitzi el servei que realitza Grúas David Tarragona, SA, un cop expiri el contracte vigent el maig del 2017.