Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 La decisió de desplaçar els dos festius locals tornarà demà al plenari per ser rectificada

L'equip de govern canvia la proposta per la controvèrsia que s'ha generat i la manca d’un consens generalitzat.
13/10/2016

L’Equip de Govern de l’Ajuntament de Tarragona portarà demà a plenari la decisió de declarar festius els dilluns posteriors a Sant Magí i Santa Tecla de l’any vinent. La decisió, que va ser presa per unanimitat pel plenari municipal, tornarà al plenari amb l’objectiu de rectificar la postura inicial.

“Des de l’Equip de Govern creiem que era positiva perquè pels nens i nenes i joves tarragonins gaudir de festa el dilluns incentivava la seva participació als actes; pel gruix de treballadors de la indústria i d’altres activitats, el dilluns festiu també fomentava la seva participació a la festa; i, finalment, també era una mesura presa pensant en el foment del comerç, ja que es permetia obrir durant un dels dies forts de les festes de Tarragona. Malgrat això, com que la decisió ha generat controvèrsia i hi ha manca d’un consens generalitzat s’ha decidit canviar la proposta perquè el 19 d’agost i el 23 de setembre siguin festius”.