Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Mocions aprovades al plenari d'avui, 23 de desembre

Mocions aprovades al plenari d'avui, 23 de desembre

Al Consell Plenari s'hi han votat set mocions
Mocions aprovades al plenari d'avui, 23 de desembre Plenari d'avui, 23 de desembre de 2016. Fotografia: Twitter de l'Ajuntament
23/12/2016

Avui, divendres, 23 de desembre, ha tingut lloc la darrera sessió ordinària del Consell Plenari. Podeu consultar l'ordre del dia a la seu electrònica.

S'hi han presentat set mocions dels diversos grups del consistori i s'han retirat dues mocions de l'ordre del dia.

Punts de l'ordre del dia aprovats

Planejament urbanístic

Punt 3.1.1. S'aprova inicialment la Modificació puntual del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal (POUM) per esmenar una errada de titularitat de l'equipament sanitari i social ponent amb l'abstenció de la CUP.

Ordenació corporativa i administrativa

Punt 4.1.1. S'aprova per unanimitat nomenar un nou conseller com a representant a la Mancomunitat intermunicipal serveis mancomunats d'incineració dels residus urbans (SIRUSA), en substitució d'un altre.

Expedients fora de l'ordre del dia

FOD 1. S'aprova per unanimitat estudiar una nova regulació dels usos permesos a la Part Alta, tot aprofitant la modificació puntual del POUM actualment en fase d'elaboració.

Mocions dels grups municipals aprovades

Moció que presenta el Grup Municipal d'ICV - EUiA pel que fa al lloguer abusiu. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 17 vots a favor (UDC, ICV, CUP, ERC, PSC), 2 vots en contra (CiU) i 7 abstencions (PP, C'S)

Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC en defensa de la Presidència del Parlament de Catalunya i les institucions democràtiques del país. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 9 vots a favor (ICV, CUP, CiU, ERC), 7 en contra (PP, C'S) i 10 abstencions (UDC, PSC)

Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC sobre la problemàtica de les titulitzacions hipotecàries i la indefensió de la ciutadania afectada. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 18 vots a favor (UDC, ICV, CUP, CiU, ERC, PSC) i 7 abstencions (PP, C'S)

Moció presentada pel Grup Municipal de C'S per a la creació de la Taula Local de la Joventut. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 22 vots a favor (UDC, ICV, CUP, CiU, PP, C'S, PSC) i 4 abstencions (ERC)

Mocions dels grups municipals desestimades

Moció presentada pel Grup Municipal CUP per despenjar el quadre del Rei d'Espanya del Saló de Plens. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 19 vots en contra (ICV, CUP i ERC); 7 a favor (UDC, CiU, PP, C'S, PSC)

Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per posar en marxa un Pla de Xocs als Centres Cívics de Tarragona. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 13 vots en contra (UDC, PP, PSC), 12 vots a favor (CUP, CiU, ERC, C'S)

Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP perquè l'Ajuntament elabori un catàleg d'instal·lacions de titularitat municipal que puguin ser cedides per a activitats puntuals. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 13 vots en contra (ICV, CUP, CiU, ERC), 9 en contra (UDC, PP i PSC) i 4 abstencions (C'S).

Mocions retirades

Moció presentada pel Grup Municipal C'S per a la revisió i inspecció de la taxa d'aprofitament del sòl, subsòl i espai aeri. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per tal que s'aturi el Pla Parcial Urbanístic 24 de la Budellera, aprovat inicialment el passat 22 de setembre de 2016, per la Junta de Govern Local. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.