Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Mocions aprovades al plenari d'avui, 27 de juny

Mocions aprovades al plenari d'avui, 27 de juny

Al Consell Plenari d'avui, 27 de juny, s'hi han votat deu mocions i s'hi han assumit quatre declaracions institucionals
Mocions aprovades al plenari d'avui, 27 de juny Sessió del Consell Plenari d'avui, 27 de juny de 2016.
27/06/2016

Avui, dilluns, 20 de juny, ha tingut lloc la darrera sessió ordinària del Consell Plenari. En podeu consultar l'ordre del dia a la seu electrònica.

S'hi han presentat deu mocions dels diversos grups del consistori i s'hi han assumit quatre declaracions institucionals de tots els membres del plenari.

Punts de l'ordre del dia aprovats

• Aprovar inicialment l'expedient modificatiu de crèdit número 7, del pressupost de l'exercici 2016 de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Tarragona.
  • Aprovar l'adhesió de l'Ajuntament de Tarragona a l'Estratègia de Promoció de la Salut i Prevenció al Sistema Nacional de Salut (SNS).
  • Aprovar la plurianualitat de la despesa corresponent a les quotes d'urbanització que li correspon a l'Ajuntament de Tarragona, d'acord amb el projecte de reparcel·lació del Pla Parcial Urbanístic 10.
  • Aprovar definitivament el Pla de Millora Urbana sobre els barris residencials de Ponent.

Podeu consultar el text íntegre dels punt de l'ordre del dia aprovats a la seu electrònica.

Declaracions institucionals assumides pel consistori

Mocions dels grups municipals aprovades

Moció presentada pel Grup Municipal de CIU amb el títol "Illa Corsini" per convertir en zona de vianants els carrers del voltant del Mercat Central. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 25 vots a favor (UDC, CUP, CiU, PP, ERC, C'S, PSC) i 2 abstencions (ICV)

Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per la qual es demana la revocació del títol d'alcalde honorífic i perpetu atorgat al dictador Francisco Franco Bahamonte. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

• Resultat: Unanimitat de tots els grups municipals

Moció presentada pel Grup Municipal C's en relació amb les epigrafies Tarragona Romana. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

• Resultat: Unanimitat de tots els grups municipals

Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP amb l'Assemblea d'Educació i Psicologia de la URV i el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) per la creació del bus universitari. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 17 vots a favor (UDC, CUP, CiU, PP, ERC, C'S), 9 en contra (PSC) i 1 abstenció (per absència de la consellera d'ICV)

Moció presentada pel Grup Municipal de C's en relació amb el transport públic i ferroviari del Camp de Tarragona i a la Costa Daurada. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

• Resultat: Unanimitat de tots els grups municipals

Moció presentada pel Grup Municipal de C's en relació amb el "Welcome pack" per estudiants estrangers de la URV. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

• Resultat: Unanimitat de tots els grups municipals

També s'ha aprovat una moció d'urgència sobre les filtracions del ministre d'Interior i el director de l'Oficina Antifrau, però encara no disposem del document de la moció.

Mocions dels grups municipals desestimades

Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en solidaritat amb els sindicalistes de la Unió de Pagesos encausats pels fets de l'Enològica de Reus. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 20 en contra (UDC, CDC, PP, C'S, PSC) i 7 a favor (CUP, ICV, ERC-MES-MDC)

Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC que recull les demandes de la plataforma Anem a Mil. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 18 vots en contra (UDC, PP, C'S, PSC) i 9 a favor (ICV, CUP, CiU, ERC)

Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per garantir l'accés de la població a informació sobre mesures contra la pobresa energètica i l'exclusió habitacional. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 14 vots en contra (UDC, PP, PSC), 9 a favor (ICV, CUP, CiU, ERC) i 4 abstencions (C'S)

PLENARI COMPLET A TARRAGONA RÀDIO

PROPERAMENT AL WEB TOTS ELS ACORDS (PDF)