Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Mocions aprovades al plenari del 24 d'octubre

Mocions aprovades al plenari del 24 d'octubre

Al Consell Plenari de l'octubre s'hi van votar cinc mocions
Mocions aprovades al plenari del 24 d'octubre Fotografia: Twitter de l'Ajuntament. Plenari d'octubre de 2016
26/10/2016

Dilluns, 24 d'octubre, va tenir lloc la darrera sessió ordinària del Consell Plenari. Podeu consultar l'ordre del dia a la seu electrònica.

Punts de l'ordre del dia aprovats

Contractació

Punt 2.1.1 s'aprova amb 18 vots a favor (UDC, PP, C's i PSC); 3 en contra, (ICV, CUP) i 6 abstencions (CiU i ERC).

Contribucions especials i quotes urbanístiques

Punts 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3, 2.2.4, 2.2.5, 2.2.6, 2.2.7, 2.2.8, 2.2.9 i 2.2.10 s'aproven per unanimitat.

Pressupostos i comptabilitat

Punt 2.3.1 s'aprova amb 14 vots a favor (UDC, PP i PSC); 3 en contra (ICV i CUP) i 10 abstencions (CiU, ERC, i C's).

Recursos humans

Punt 2.4.1 s'aprova amb 14 vots a favor (UDC, PP i PSC)); 8 en contra (CUP, CiU i ERC) i 5 abstencions (ICV i C's).

Béns i patrimoni

Punt 3.1.1 s'aprova amb 18 vots a favor (UDC, PP, C's i PSC) i 9 abstencions (ICV, CUP, CiU i ERC).

Promoció comercial

Punt 4.1.1 s'aprova per 18 vots a favor (UDC, PP, C's i PSC) i 9 abstencions (ICV, CUP, CiU i ERC).

Cultura

Punt 5.1.1 s'aprova amb 25 vots a favor (UDC, ICV, CiU, PP, ERC, C's i PSC) i l'abstenció de la CUP.

Punt 5.2.1 s'aprova amb 25 vots a favor (UDC, ICV, CiU, PP, ERC, C's i PSC) i l'abstenció de la CUP.

Expedients fora de l'ordre del dia

FOD 1. Revisar i modificar l’ordenança de les instal·lacions de les activitats publicitàries, així com de suspensió de llicències per la implantació de cartelleres publicitàries.  S’aprova per unanimitat, tant la urgència com el contingut.

FOD 2. Sol·licitar la incorporació a l’Associació de la “RED INNPULSO” (ARINN).   S’aprova per unanimitat la urgència. El contingut s'aprova amb 21 vots a favor (UDC, ICV, CiU, PP, C's i PSC) i 6 abstencions (CUP i ERC).

Mocions dels grups municipals desestimades

Moció que presenta el Grup Municipal d'ICV-EUiA sobre la laïcitat de les institucions públiques. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.  Es desestima per 18 vost en contra (UDC, PP, C'S i PSC); 3 a favor (CUP, ICV) i 6 abstencions (CiU i ERC).

Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per recuperar la figura del regidor de barri. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç. Es desestima per 16 vots en contra (UDC, CUP, PP i PSC); 10 vots a favor (CiU, ERC i C'S) i 1 abstenció (ICV).

Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP i el col·lectiu feminista Cau de Llunes perquè l'Ajuntament de Tarragona es retiri de l'acusació particular en el "cas Bershka". Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç. Es desestima per 20 vots en contra (UDC, CiU, PP, C'S i PSC) i 6 a favor (ICV, CUP i ERC).

Moció presentada per l'Associació de Veïns Amics del Parc Riu Clar perquè es retiri la tanca publicitària de 17 metres situada a l'entrada del seu barri i que ha estat assumida pels grups municipals d'ICV-EUiA-E, la CUP, ERC-MES-MDC i C'S. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç. Es desestima per 14 vots en contra (UDC, PP i PSC) i 13 a favor (ICV, CUP, CiU, ERC i C'S).

Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP perquè l'Ajuntament de Tarragona internalitzi el servei que realitza Grúas David Tarragona, SA, un cop expiri el contracte vigent el maig de 2017. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç. Es desestima per 15 vots en contra (UDC, CiU, PP -amb l'absència del conseller Alejandro Fernández- i PSC); 7 a favor (ICV, CUP i ERC) i 4 abstencions (C'S).

Mocions retirades

Moció que presenta el Grup Municipal de la CUP, amb el suport d'Òmnium Cultural, l'ANC, l'APELLC, el Casal Popular La Sageta de Foc i la Coordinadora d'Associacions per la Llengua Catalana per estendre l'ús social de la llengua catalana a Tarragona i potenciar el Consorci per a la Normalització Lingüística. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

Moció presentada pel Grup Municipal de C'S per a la creació de la Taula Local de la Joventut. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E per reclamar el pagament de l'IBI en béns immobles de titularitat de l'església catòlica i d'altres confessions. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.