Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 Acords adoptats al consell plenari del 28 de maig

Acords adoptats al consell plenari del 28 de maig

Acords adoptats al consell plenari del 28 de maig Fotografia: Twitter de l'Ajuntament (Arxiu)
06/06/2017

El passat dilluns, 28 de maig, va tenir lloc la sessió ordinària del Consell Plenari. Podeu consultar l'ordre del dia a la seu electrònica.

S'hi van presentat 10 mocions dels diversos grups del consistori.

Punts de l'ordre del dia

Assessoria d'Intervenció i Fiscalització de la Gestió

Punt 2.1.1 S'prova per 21 vots a favor d'ICV, CiU, PP, ERC, C's i PSC i 3 vots en contra de UDC i CUP.

Assessoria Jurídica

Punt 2.2.1 S'aprova per 20 vots a favor de UDC, ICV, CiU, PP, C's i PSC; 2 vots en contra de la CUP; i 4 abstencions d'ERC. El sr. Josep M. Milà és absent.

Contribuicons Especials, Quotes Urbanístiques i Taxes de llicències d'Obres

Punt 2.3.1 S'aprova per unanimitat.

Punt 2.3.2 S'aprova per unanimitat.

Punt 2.3.3 S'aprova per unanimitat.

Punt 2.3.4 S'aprova per unanimitat.

Punt 2.3.5 S'aprova per unanimitat.

Pressupostos i Comptabilitat

Punt 2.4.1 S'aprova per 14 vots a favor d'UDC, PP i PSC; 3 vots en contra ICV i CUP; i 10 abstencions CiU, ERC i C's.

Punt 2.4.2 S'aprova per 18 vots a favor d'UDC, PP, ERC, i PSC; 6 vots en contra CUP i C's; i 3 abstencions d'IC i CiU.

Punt 2.4.3 El Plenari es dóna per assabentat.

Punt 2.4.4 El Plenari es dóna per assabentat.

Recursos Humans

Punt 2.5.1 S'aprova per unanimitat.

Punt 2.5.2 S'aprova per 13 vots a favor d'UDC, PP i PSC; 12 en contra de CUP, CiU, ERC i C's; i l'abstenció d'ICV.

Punt 2.5.3 S'aprova per 20 vots a favor d'UDC, CiU, PP, C's i PSC; 2 vots en contra de CUP; i 5 abstencions d'ICV i ERC.

Contractació

Punt 3.1.1 S'aprova per unanimitat.

Punt 3.1.2 El Plenari es dóna per assabentat.

Béns i patrimoni

Punt 4.1.1 S'aprova per unanimitat.

Punt 4.1.2 S'aprova per unanimitat.

Ordenació Corporativa i Administrativa

Punt 5.1.1 S'aprova per unanimitat.

Punt 5.1.2 El Plenari es dóna per assabentat.

Declaració Institucional de l'Ajuntmaent de Tarragona en motiu del 17 de miag, dia internacional contra l'homofòbia, la lesbofobia, la bifòbia i la transfòbia (antiga moció 6.1).

Declaració Institucional de l'Ajuntament de Tarragona sobre els serveis socials relacionals amb el transtorn de l'espectre autista TEA  (antiga moció 6.5).

Declaració Institucional de l'Ajuntament de Tarragona per a la defensa de les persones pensionistes i jubilades (antiga moció 6.6).

Podeu consultar el text íntegre dels punt de l'ordre del dia  a la seu electrònica.

Mocions dels grups municipals

Moció 6.1 Va esdevenir Declaració Institucional

Moció 6.2 No s'aprova per 14 vots en contra d'UDC, PP i PSC; 7 vots a favor d'ICV, CUP i ERC; i 6 abstencions de CiU i C's.

Moció 6.3 No s'aprova per 14 vots en contra d'UDC, PP i PSC; 9 vots a favor d'ICV, CUP, CiU i ERC; i 4 abstencions d'ERC.

Moció 6.4 S'aprova per unanimitat.

Moció 6.5 Va esdevenir Declaració Institucional.

Moció 6.6 Va esdevenir Declaració Institucional.

Moció 6.7 Va ser retirada per la portaveu de Grup Municipal CUP.

Moció 6.8 S'aprova per unanimitat.

Moció 6.9 S'aprova per unanimitat.

Moció 6.10 No s'aporva per 14 vost en contra d'UDC, PP i PSC; i 13 vots a favor d'ICV, CUP, CiU, ERC i C's.