Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 Comunicat de l'Empresa municipal de mercats de Tarragona

Comunicat de l'Empresa municipal de mercats de Tarragona

ESPIMSA vol puntualitzar respecte a les informacions publicades els darrers dies sobre la queixa d'un particular amb una parada del mercadet de Bonavista.
27/03/2017

Respecte a les informacions publicades els darrers dies sobre la queixa d'un particular amb una parada del mercadet de Bonavista, l'Empresa municipal de mercats de Tarragona (ESPIMSA) vol puntualitzar el següent:

- L'Ajuntament de Tarragona està tramitant una nova ordenança de mercats ambulants que resoldrà algunes qüestions que ara estan pendents.

- La queixa d'un particular amb una parada del mercadet de Bonavista, que ha estat exposada davant del Síndic de Greuges, ha estat analitzada i resolta.

- L'Ajuntament i ESPIMSA, en la resolució de les qüestions puntuals que afecten el mercadet ha de vetllar pel respecte dels drets de tots els afectats.

- La voluntat d'ESPIMSA i de l'Ajuntament és anar millorant la infraestructura del mercadet a mesura que es disposi de pressupost econòmic; un mercadet que és el més gran i important de les nostres comarques. Enguany s'han fet una sèrie d'actuacions per a millorar-lo, que han consistit a instal·lar un punt de trobada amb un indicatiu visible, s'han col·locat bancs i s'ha fet la senyalització de trames de seguretat viaria.

També s'ha senyalitzat i delimitat amb pintura els espais de les 948 parades perquè estiguin clarament identificades.

- Actualment l'Empresa municipal de mercats disposa de pressupostos per instal·lar serveis de WC i en un breu termini, es determinarà la solució més adequada.