Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 Conferència de l'alcalde Josep Fèlix Ballesteros "El futur de Tarragona: feina de totes i tots"

L'acte tindrà lloc avui a la sala d'actes del Col·legi d'Advocats i Farmacèutics a les 19 h.
01/03/2017

Avui, dimecres 1 de març a les 7 de la tarda, l'alcalde Josep Fèlix Ballesteros pronunciarà la conferència sobre l'estat de la ciutat que porta per títol "El futur de Tarragona: feina de totes i tots".

L'acte tindrà lloc a la sala d'actes del Col·legi d'Advocats i Farmacèutics, carrer d'Enric d'Ossó, i està organitzat pel Col·legi de Periodistes de Catalunya, Demarcació de Tarragona.

Tac 12 gravarà íntegrament la conferència i l'emetrà demà, 2 de març, a les 20.30 h.
Ràdio Ciutat de Tarragona farà la retransmissió en directe a través del web de rctgn.cat i la seva aplicació per mòbils.

Minuts abans de començar faran una tertúlia, que estarà conduïda pel periodista Eloi Tost. En acabar, copsaran l'opinió dels líders polítics, econòmics i socials de la ciutat.