Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 El Consell Plenari es reunirà el 29 de maig

El Consell Plenari es reunirà el 29 de maig

Començarà a les 9.00 h i es debatran 10 mocions
El Consell Plenari es reunirà el 29 de maig Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
24/05/2017

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al dilluns 29 de maig de 2017 a les 9.00 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels Grups Municipals al plenari (PDF):

6.1 Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA amb motiu de 17 de maig, dia internacional contra l'homofòbia, la lesbofòbia, la bifòbia i la transfòbia.

6.2 Moció presentada el Grup Municipal de la CUP per sol·licitar la derogació de la llei que eximeix del pagament de l'IBI les propietats immobiliàries de l'església catòlica.

6.3 Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per l'equiparació de les famílies monoparentals a les famílies nombroses.

6.4 Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MCD per l'elaboració d'un protocol municipal d'actuació contra el maltractament de la gent gran.

6.5 Moció presentada pel Grup Municipal de C's sobre els serveis socials relacionats amb el trastorn de l'espectre autista (TEA).

6.6 Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA per a la defensa de les persones pensionistes i jubilades.

6.7 Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per a la implantació el got reutilitzable a les festes al carrer de Tarragona.

6.8 Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MCD per implementar l'eix Bonavista-Complex Educatiu-URV-Sant Pere i Sant Pau de la xarxa carrils bici de Tarragona.

6.9 Moció presentada pels Grups Municipals d'ICV-EUiA i del PSC a favor d'un Pla de xoc al Cap la Granja.

6.10 Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per tal que l'Ajuntament de Tarragona dugui a terme les actuacions necessàries en matèria de prevenció d'incendis a l'Anella Verda.