Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 El Consell Plenari es reunirà divendres 17 de març

El Consell Plenari es reunirà divendres 17 de març

Començarà a les 9.30 h i es debatran 15 mocions.
El Consell Plenari es reunirà divendres 17 de març Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
14/03/2017

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al divendres 17 de març a les 9.30 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels Grups Municipals al plenari (PDF):

9.1. Moció d'ICV-EUiA per la sentència del TC sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana.

9.2. Moció de la CUP per a la millora del mercat dels diumenges de Bonavista.

9.3. Moció de CIU per a la reforma horària.

9.4. Moció d'ERC-MES-MDC per a que s'impulsi l'ús del vehicle elèctric.

9.5. Moció de C's sobre l'accesibilitat Universal dels edificis.

9.6. Moció del PSC sobre el protocol de pobresa energètica.

9.7. Moció d'ICV-EUiA per facilitar els tràmits a les entitats que no disposen de signatura electrònica.

9.8. Moció de la CUP per potenciar el Consorci per a la Normalització Lingüística.

9.9. Moció de la CUP-MES-MDC+ERC vers la reducció d'emissions i la lluita contra el canvi climàtic.

9.10. Moció de C's per la devolució de les plusvàlues.

9.11. Moció de la CUP+ERC+PSC per l'associació d'Estibadors en defensa dels drets laborals dels treballadors.

9.12. Moció d'ICV-EUiA sobre el 8 de març, dia de les Dones.

9.13. Moció de la CUP+ERC-MES-MDC per les millores en la senyalització i l'accessibilitat de la carretera N 340.

9.14. Moció del PSC en relació a l'acord de suport de l'Associació Jocs Mediterranis.

9.15. Moció de la CUP en suport dels estudiants Franz i Adrià.

Fora de l'ordre del dia es va debatre la Moció de CIU sobre la judicialització de la política.