Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 L'Ajuntament de Tarragona expressa el seu condol per la mort de la consellera María Isabel Negueruela

L'Ajuntament de Tarragona expressa el seu condol per la mort de la consellera María Isabel Negueruela María Isabel Negueruela.
09/02/2017

L'Ajuntament de Tarragona expressa el seu més sentit condol per la sobtada mort, aquesta matinada, de la tinent d'alcalde i presidenta del Patronat Municipal d'Esports María Isabel Negueruela Morales, i acompanya en aquests moments de dolor la família, els seus amics i companys de consistori i partit.

L'Ajuntament de Tarragona lamenta profundament la pèrdua de la consellera per la seva qualitat humana i dedicació a la ciutat. Aquest matí s'han decretat dos dies de dol, durant els quals se suspendran els actes oficials organitzats pel consistori i les banderes dels edificis municipals onejaran a mig pal.

Nascuda l'any 1967, María Isabel Negueruela va prendre possessió com a regidora de l'Ajuntament de Tarragona el 25 de gener de 2016 i des del mes de febrer del mateix any era membre de l'equip de govern ocupant-se de la Conselleria d'Esports, Voluntariat i Associacions de Jubilats i Pensionistes. Des d'aquest passat mes de gener era la cinquena tinenta d'alcalde del consistori. Negueruela compaginava la seva tasca a l'Ajuntament amb la d'advocada. Era màster de Accés a l'Advocacia, màster en Societats Històriques i Formes Polítiques d'Europa i postgrau en Mediació.