Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 El Consell Plenari es reunirà divendres 21 de juliol

El Consell Plenari es reunirà divendres 21 de juliol

La sessió ordinària començarà a les 9.05 h i s'hi debatran cinc mocions.
El Consell Plenari es reunirà divendres 21 de juliol Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
19/07/2017

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al divendres 21 de juliol de 2017 a les 9.05 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

INFORMES DE LA PRESIDÈNCIA

2.1. Informe de la Presidència per tal de donar compte al Consell Plenari del canvi de denominació del Grup Municipal d'Unió Democràtica de Catalunya, que passa a denominar-se Units per Avançar (UpA) i del Grup Municipal de Convergència i Unió, que passa a denominar-se Grup Municipal de Partit Demòcrata (PdeCAT).

2.2. Informe de la Presidència per tal de donar compte al Consell Plenari del fet que la consellera sra. Beatriz Pérez Velasco, passa a la situació de consellera no adscrita a l'Ajuntament de Tarragona.

Mocions presentades pels Grups Municipals al plenari (PDF):

9.1. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA per la conversió dels terrenys de l'antic Preventori de la Savinosa en un parc públic.

9.2. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per tal de millorar de forma evident tots els barris de la ciutat.

9.3. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per a l'ampliació de places de mossos d'esquadra i garantir que la Generalitat pugui exercir les competències de seguretat sense discriminacions. Aquesta moció ha estat retirada pel grup municipal.

9.4. Moció presentada pel Grup Municipal de C's perquè Tarragona sigui qualificada com a municipi turístic.

9.5. Moció presentada el Grup Municipal del PSC per rebutjar el calendari del procés d'independència i cercar un acord per una reforma constitucional.

9.6. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA en suport dels usos ciutadans del passeig de l'Escullera.