Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 El Consell Plenari es reunirà dijous 26 d'octubre

El Consell Plenari es reunirà dijous 26 d'octubre

La sessió ordinària començarà a les 9.02 hores
El Consell Plenari es reunirà dijous 26 d'octubre Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
24/10/2017

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al dijous 26 d'octubre de 2017 a les 9.02 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

INFORME DE LA PRESIDÈNCIA

2.1. Donar compte de l'escrit de renúncia presentat pel conseller Sr. Josep Maria Prats i Batet.

Mocions presentades pels Grups Municipals al plenari (PDF):

8.1 Moció presentada pel Grup Municipal d'UpA perquè l'equip de govern de l'Ajuntament de Tarragona fomenti el diàleg interreligiós.

8.2 Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA exigint la llibertat dels presidents de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), Jordi Sánchez i d'Òmnium Cultural (OC), Jordi Cuixart.

8.3 Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP i ERC-MES-MDC per exigir l'alliberament immediat dels presos polítics Jordi Cuixart i Jordi Sánchez.

8.4 Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT per exigir l'alliberament immediat dels presidents de l'ANC i Òmnium.

8.5 Moció presentada pel Grup Municipal de C's en relació amb la capital europea de l'esport.

8.6 Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC i la CUP en defensa de l'escola catalana.

8.7 Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA elaborada per CCOO en defensa de l'escola inclusiva.

8.8 Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA en defensa de l'educació com a eina de cohesió.

8.9 Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per fer de l'educació una eina fonamental per a la construcció d'una societat plenament democràtica, socialment cohesionada i econòmicament pròspera.

Moció d'urgència. Moció de l'Associació Catalana de Municipis (AMC) i Associació de Municipis per la Independència (AMI) que presenten els grups municipals d'ERC-MES-MDC, PDeCAT i CUP per aturar la suspensió de l'Autonomia de Catalunya.

Moció d'urgència. Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA de rebuig a la suspensió de l'Autonomia de Catalunya i en defensa de l'autogovern.