Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 El Consell Plenari es reunirà dilluns 9 d'octubre

El Consell Plenari es reunirà dilluns 9 d'octubre

La sessió ordinària començarà a les 9.05 hores
El Consell Plenari es reunirà dilluns 9 d'octubre Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
04/10/2017

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al divendres 9 d'octubre de 2017 a les 9.05 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

INFORME DE LA PRESIDÈNCIA

2.1. Informe de la Presidència per tal de donar compte del canvi de portaveu adjunt del Grup Municipal del PSC.

Mocions presentades pels Grups Municipals al plenari (PDF):

9.1 Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA instant el Govern de l'Estat perquè compleixi els acords de la Unió Europea en relació amb les persones refugiades.

9.2 Moció presentada pel grup Municipal de la CUP de compromís de tot el consistori amb el respecte dels drets fonamentals bàsics i de la llibertat d'expressió.

9.3 Moció presentada pel Grup Municipal PDeCAT perquè el pressupost del 2018 inclogui una partida per redactar i executar el projecte Illa Corsini.

9.4 Moció presentada pel Grup Municipal de C's de rebuig als atemptats terroristes de Barcelona i Cambrils i de reconeixement a la tasca realitzada pels cossos policials i d'emergències.

9.5 Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC contra la repressió judicial i a favor de les llibertats democràtiques i els drets humans.

9.6 Moció presentada pel Grup Municipal del PSC relativa al pacte d'Estat contra la violència de gènere.

9.7 Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per tal de millorar de forma evident tots els barris de la ciutat.

9.8 Moció presentada pel Grup Municipal de C's en relació a la capital europea de l'esport.

9.9 Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per a impulsar la creació de l'àrea de prestació conjunta del taxi a l'eix central del Camp de Tarragona.